فروشگاه عرضه ناخن بیل مکانیکی با کیفیت

از آنجایی که امروزه صنعت کشاورزی و ساخت و ساز از شکل سنتی در آمده است استفاده از وسایل پیشرفته و کارا بسیار مورد نیاز است. پیمانکاران در هنگام استفاده از بیل مکانیکی ترجیح می دهند از ناخن بیل مکانیکی برای تسهیل در کار و سرعت استفاده کنند. ناخن بیل مکانیکی در جنس ها و شکل های متفاوت طراحی و استفاده می شود.

فروشگاه عرضه ناخن بیل مکانیکی با کیفیت

موارد استفاده از ناخن بیل مکانیکی

موارد استفاده از ناخن بیل مکانیکی بیل مکانیکی از جمله وسایل پرکاربرد در صنعت عمرانی و ساخت و ساز می باشد به طوری که با ورود این وسیله فرایندهای عمرانی با سرعت بیشتری انجام پذیر است. 

بیل مکانیکی انواع گوناگونی دارد که در ادامه به مواردی از آنها اشاره می کنیم:

  • بیل مکانیکی چرخ زنجیری: این بیل مکانیکی برای جابجایی وسایل سنگین و بزرگ استفاده می شود.
  • بیل مکانیکی چرخ پلاستیکی: به دلیل سرعت این بیل مکانیکی نسبت به سایر بیل های مکانیکی برای فعالیت های عمرانی و راهسازی بسیار کاربرد دارد.
  • بیل مکانیکی کامیونی: این بیل مکانیکی برای خاکبرداری و عمران بسیار کاربردی است که یک  کابین به پشت کامیون متصل شده و راننده با حرکت های چرخشی خاکبرداری را می دهد.

پیمانکاران برای افزایش عملکرد و بهره وری از این بیل های مکانیکی از تجهیزاتی با نام ناخن مکانیکی استفاده می کنند. ناخن مکانیکی از مواد مختلف و کارایی های مختلف ساخت شده و در اختیار خریداران قرار داده شده است. این ناخن های مکانیکی نقش حفاری، جابجایی، دریل، شکاف دهنده و نرم کننده دارا می باشند. ناخن مکانیکی در بخش انتهایی باکت نصب می شوند. 

این ناخن های مکانیکی بر اساس شرکت تولید کننده به وسیله واشر، پین و یا قطعات دیگر به بخش آداپتور جفت می شوند. 

استفاده از ناخن مکانیکی این امکان را برای مصرف کننده از جمله بازدهی بالاتر و میزان مصرف کمتر سوخت را فراهم می کند. 

انواع ناخن بیل مکانیکی به شرح زیر می باشد:

  • ناخن تیگر: این ناخن دارای نوک تیزی می باشد که باعث افزایش قدرت نفوذ بالایی نیز دارد بنابراین این ناخن مکانیکی برای محیط های سخت بسیار کاربردی می باشد اما این ناخن طول عمر بسیار پایینی دارد.
  • ناخن دو تیگر: این ناخن مشابه تیگر می باشد اما دارای دو زبانه می باشد این ناخن باعث افزایش کارکرد بیل مکانیکی می شود
  • ناخن پنتراتور: این ناخن به دلیل ساختار آن طول عمر بالایی دارا می باشد و برای مناطقی که سنگ های رسی و شیلی در حد کم دارند به کار برده می شود
  • ناخن اسیل: از آنجایی که این ناخن قدرت حفاری و نفوذ بالایی دارد برای محیط های سخت و متوسط بسیار پرکاربرد می باشد
  • ناخن اسکنه سنگ RC: به دلیل قدرت اهرمی بسیار خوب آن گزینه بسیار مناسبی برای زمین های سخت و سنگی می باشد و همچنین باعث افزایش بازده باکت می شود. 
  • ناخن راک ابراسیون: این ناخن درست مشابه اسکنه سنگ می باشد و به دلیل ساختار و متریال به کار برده شده دارای طول عمر بالایی است به طوری که می توان این ناخن را گزینه مناسب برای محیط هایی با سایش بالا در نظر گرفت. 

ابعاد انواع ناخن بیل مکانیکی

ابعاد انواع ناخن بیل مکانیکی ابعاد انواع ناخن بیل مکانیکی بسیار متنوع می باشد  که هر کدام براساس نوع بیل مکانیکی و شرکت سازنده و کارایی دارای ابعاد گوناگون می باشد.

تولیدکننده ناخن بیل مکانیکی درایران

تولیدکننده ناخن بیل مکانیکی درایران امروزه با پیشرفت شهرسازی و عمران استفاده از بیل های مکانیکی به منظور سرعت کار جز لاینفک در پروژه های عمرانی می باشد. در ایران نیز با افزایش این فعالیت های تولید کننده های بسیاری در صدد رفع نیاز جامعه بر آمدند. 

ناخن بیل مکانیکی در ایران می توان گفت به دلیل رعایت اصول تولیدی طبق استانداردهای جهانی هم تراز با رقیبان خود پیشرو می باشد. ایران ناخن های بیل مکانیکی را بهترین متریال و با افزایش عملکرد بیل های مکانیکی تولید می کند. ناخن های بیل مکانیکی سایش بسیار کمی نسبت به نمونه های مشابه را دارند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما