شرکت سازنده ناخن باکت لودر در ایران

شرکت سازنده ناخن باکت لودر در ایران، از طریق این سایت، محصولی مناسب با دستگاه مورد نظر شما را ارائه می دهد.

برای خرید انواع ناخن باکت لودر، می توانید با ما تماس بگیرید.

شرکت سازنده ناخن باکت لودر در ایران

انواع ناخن باکت لودر کدام اند؟

انواع ناخن باکت لودر کدام اند؟ مهمترین عامل برای همه پیمانکاران، بهره وری است که ارتباطی مستقیم با ناخن هایی که روی باکت ها نصب می شود؛ دارد.

به همین منظور، آشنایی با انواع ناخن ها و محیطی که در آن می توان از هرکدام از آنها استفاده کرد؛ می تواند راندمان بالاتری را در کنار مصرف سوخت کمتری، داشته باشد.

همچنین انتخاب مناسب ناخن لودر، می تواند دم تیغ و ساختار باکت را از فشار اضافی محافظت کند؛ که این امر باعث می شود هزینه نگهداری پایین تر و زمان انجام پروژه، کمتر شود.

برای شناخت انواع ناخن باکت، چند نوع از آن ها را بر اساس محیطی که در آن به کار گرفته می شوند را نام می بریم:

  • ناخن Tiger: این ناخن، با یک نوک تیز همراه است؛ بنابراین قدرت نفوذ زیادی در محیط های سخت مانند یخ، سنگ و … دارد؛ در طول دوره استفاده از آن، خاصیت نوک تیز بودن خود را به خوبی حفظ می کند.
  • ناخن Twin Tiger: این ناخن، دو زبانه تیز دارد که مانند ناخن های TIGER دارای طول عمر بالا و نفوذ عالی است؛ که با توجه به قدرت دو زبانه خود، اهرم کمتری دارد؛ در نتیجه نیروی خرابی و عملکرد بیشتری به همراه خواهد داشت.
  • ناخن Penetrator: این ناخن از نفوذ خوبی برخوردار است و به دلیل ظاهر و ضخامت نوک، دارای طول عمر زیادی است.
  • ناخن Syl: از ویژگی های این ناخن، نفوذ و حفر خوب در انواع محیط های متوسط و سخت می باشد؛ لبه های بیرون زده عمودی در هر دو طرف آن، باعث ایجاد یک نقطه تیز برای نفوذ و طول عمر این ناخن می شود.
  • ناخن Rock Chisel: یک گزینه عالی در سنگ های سخت و زمین های سفت است؛ همچنین به دلیل داشتن قدرت اهرم مناسب در این ناخن، باعث فشار کمتر به دستگاه و راندمان بالاتر باکت در طول عمر آن می شود.
  • ناخن Rock Abrasion: کاربرد این ناخن، شبیه به ناخن های RC است؛ که به دلیل استفاده زیاد از مواد ضد سایش در زیر سطح آن، گزینه ای مناسب در محیط های دارای سایش بالا است.

ابعاد استاندارد ناخن باکت لودر

ابعاد استاندارد ناخن باکت لودر

ناخن ها نقش مهمی در کارایی باکت داشته و انتخاب درست آن، موجب بهینه سازی مصرف سوخت، کاهش فشار وارده به سازه بیل و افزایش طول عمر باکت می شود.

در واقع، همه قسمت های ناخن، ملحقاتی هستند که به منظور بالا بردن مقاومت باکت به آن اضافه می شوند.

ابعاد استاندارد ناخن باکت، در لودر و سایر ماشین آلات راهسازی، متفاوت بوده و به طور معمول با توجه به استاندارد های SAE و ISO انجام می شود.

باکت های ماشین های مختلف، استاندارد خاص خود را دارند؛ بنابراین، انتخاب باکت مناسب برای انواع لودر، نیاز به اندازه گیری دقیق دارد.

نمایندگی فروش ناخن باکت لودر در تهران

نمایندگی فروش ناخن باکت لودر در تهران برای ساخت و ساز و ماشین آلات معدن، از ناخن های باکت در دستگاه های مختلف استفاده می شود که این ناخن ها از جمله مواد مصرفی می باشند.

آنها در اثر تماس مستقیم با خاک و سنگ، در معرض سایش و شکنندگی قرار می گیرند.

می توان گفت، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر شکنندگی، در فولاد ها رابطه معکوسی با هم دارد.

این بدان معناست که هر اندازه فولاد سخت تر باشد یا به عبارت دیگر، مقاومت بیشتری در برابر سایش داشته باشد؛ شکننده تر خواهد بود.

به همین خاطر، روند ساخت ناخن در متالوژی، می تواند یک فرایند مهندسی و بسیار حساس باشد.

به خصوص در مواردی که علاوه بر سختی، مقاومت به شکستِ زیاد نیز، مورد نیاز است.

در همین راستا، نمایندگی فروش ناخن باکت لودر در تهران، آماده فروش این محصول، مناسب با انواع لودر می باشد.

این نمایندگی، به واسطه بهره وری از دانش فنی به روز و امکانات مدرن و همچنین تجربه و مهارت کارمندان متخصص خود، انواع ناخن لودر با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای خریداران این محصول، ارائه و تامین می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما